Gå til innhold

oppkjøring i brønnøysund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjørt opp der? skal nemmelig ha oppkjøring der ganske snart nå, har aldri kjørt der før så derfor gruer jeg meg litt. så er det noen som har tatt oppkjøringen der å klart d på første forsøket? må sei jeg bor i en storby å synes det er veldig enkelt å kjøre her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben kjørte opp der og klarte det på første forsøk. Han hadde aldri vært der før,og kommer fra en litt mindre plass. Du klarer det sikkert helt fint :)

Skrevet

Jeg har kjørt opp der, for mange år siden. Det eneste som har skjedd siden den gang er at de har fått ei rundkjøring der (den eneste). Veldig rolig og liten by, få utfordringer. Kjørte opp i første forsøk.

Skrevet

så godt å høre :) håper jeg å klare det på førsta forsøket da ;) HI

Skrevet

kommer derfra, kjørte opp der og klarte det på første forsøk!

Veldig rolig plass så det går så fint så. Hvis du kommer fra storby og har kjørt der er det iallefall ingen problem. Ingen trafikklys, men du følger bare høyreregelen... ;) Lykke til! :)

Skrevet

Her har vi to gater i "byen" og en rundkjøring:) Ingen lyskryss eller rushtrafikk, veldig rolig! Er vel stort sett bare vikeplikt du må bekymre deg for:)

Skrevet

vet dere hvilke rute d er på oppkjøringen? sånn i "gågata i byen", er d høyre regelen som gjelder der? viss jeg skal på forskjørsveg blir det mot europris (vet bare om 1 der, hehe).. tror nok det ska gå ganske greit, e mest vikeplikten der oppe jeg er redd for.. HI

Skrevet

de har mange forskjellige ruter under oppkjøring, så du må nesten bare følge instruksene til sensor! Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...