Gå til innhold

Tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...etter et meget kort opphold på 1. trimester. Har vært et trist døgn, men nå retter vi ryggen her hjemme og ser frem mot neste mulighet.

Noen som vet hvordan man beregner el utfra første dag i siste mens når man mister? Siden jeg bare var 5+2 nå, så mente legen at kroppen var klar for et nytt forsøk allerede i første periode.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei froeken:)

Huff, så trist...

Jeg hadde en SA når jeg var 5+3 for 3 uker siden. Jeg fikk EL 15 dagen etter første dag jeg startet å blø..så syklusen var tilnærmet normal. Jeg testet etter EL denne gangen bare for å finne ut sånn ca hvordan det lå an... Og legen sa også til meg at det var bare å prøve igjen med en gang:) Så nå er jeg utålmodig og venter på ikm om en uke idag...

Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Det var kjedelig å høre...

Jeg tror ikke at du kan beregne så mye mhp el etter å ha mistet. Kroppen kan bruke litt tid på å komme i gang igjen med el, selv om den i prinsippet er klar for ny graviditet. Du kan jo teste med el-tester fra og med når du vanligvis ville ha hatt el (kjenner ikke din syklus) men det kan bli endel tester siden el kan komme senere.

Ellers er det jo fritt fram for å ha sex så mye som dere orker og begynne å teste for graviditet om noen uker evt. når du kjenner symptomer. Skikkelig beregning av el kommer nok ikke før neste syklus. Men lykke til i allefall!

Skrevet

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Ja jeg kan håpe at det er tilnærmet lik syklus med tidligere, og så kan jeg jobbe med mannen min om å ehm bedekke en større periode av syklusen.

Jeg kjenner meg mye lettere til sinns allerede.

Skrevet

Heisann froeken.

Jeg mistet også for 3 uker siden og det er veldig tungt å fordøye ja. så skjønner deg godt.

Selv må jeg inn igjen på ny utskrapning i morgen, da di ikke har fått ut alt. Men ser fram til å få det overstått å begynne på nytt.

Jeg var 7 uker på vei.

Det med EL vet jeg ikke, men leste her inne at det var ei som skrev at enn skulle regne ut fra da du mistet altså SA/MA blødninger. Men vet ikke selv. Har selv kjøpt inn EL-tester i fleng nå, så jeg er godt forberedt til neste gang.

Men jeg ønsker deg lykke til videre og håper inderlig det klaffer snart for oss begge og alle andre.

Skrevet

Uff da - så trist! Jeg kan muntre deg opp med min historie: Jeg mistet i februar 07 (i uke 6 tror jeg) og ble gravid ca 14 dager etter selve blødningen. Med andre ord ble det som en vanlig syklus for meg - og nå er datteren min snart 1 år :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...