rampete robin Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jentungen er 5 år og vi har prøvd det meste for å bli kvitt sengevætigen. Hun har vært tørr på dagen i snart 3 år, så har egentlig full kontroll på blæra... Det er bare en ting vi ikke har prøvd (tror jeg) og det er slike sensorer man får kjøpt på noen apotek. Skal festes til truseinnlegg i bleie og gi en reaksjon når det blir vått. Koster 1500,- så ikke noe man kjøper sånn uten videre... Noen som har erfaring med slike?? Vi er henvist til barneavdeling for utredning men vurderer å prøve en slik sensor først. Hvordan fungerer de egentlig? Dama på apoteket visste ikke, jeg måtte komme innom i morgen. Hun mente at det begynte å pipe når det ble vått, men jentunger sover så tungt at hun ikke engang våkner av brannalarmen som går inne på rommet sitt. Vil umulig våkne av bare piping. Svar mottas med takk :-)
Sånn kan det gå Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Du kan låne/leie slik hos lege/helsestasjon. For vår gutt hjalp det overhode ikke. Beskjeden var at vi skulle la alarmen gå til han våknet, men han snorket like godt selv med alarmen like ved øret. Alle vi andre i huset våknet...
-MtG- Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Har hun vært utredet for urinveisproblemer? Jeg tisset i sengen til jeg var 5-6 år. Hadde full kontroll på dagtid, men på natten gikk det ikke. Jeg hadde kronisk urinveisinfeksjon. Heldigvis gikk det over etterhvert som urinveiene utviklet seg ordentlig:)
rampete robin Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Har levert flere urinprøver som har vært fine, hvis det er det du tenker på? Eller andre måter å sjekke det på? Barneavdelinen skal ta bl.a ultralyd av mage/underliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå