3+1=<3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er det sånn at man regner graviditet fra den første dagen av siste menstruasjon? å f.eks hvis jeg skulle hatt mensen i morgen..men var blitt gravid..så var jeg allerede 4 uker på vei? skjønner ingenting jeg ;P
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke
3+1=<3 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 var inne på uke til uke..leste det der..men kunne ikke skjønne at det skulle stemme...hehe.. takk for svar
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du er 4 uker, men barnet er ca.2 uker
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Det handler vel om hele prosessen i kroppen eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå