Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 poste svar midt i en tråd???? Er jo umulig å følge med og samtidig få med seg alt. Feks Høybro- tråden, morsom! Men må jo lese den ørten ganger for å få med meg alt!!! Skriv i rekkefølge takk!
prebs Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Amen: ) Særlig når trådene blir lange, og det er ørten forskjellige anonyme med i den.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Ja, skriv heller til NN klokkelslett hvis det er noe spes. Så kan folk heller bla seg opp til NN klkkoslett hvis det bryr de. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå