Gå til innhold

Oppsigelse av leilighet....hvordan gjør jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått meg en annen leilighet.....så kommer det til det at jeg må si opp dette rottereiret her... Hvordan gjør jeg det? må jeg si opp fra den 20(da husleia betales) eller kan jeg si den opp nå og betale bare til den 12 i neste mnd eller no???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte no kom jeg på nå... Da jeg flytta inn så tok han betalt noen dager ekstra fordi jeg fikk nøklen før husleia skulle betales...

Skrevet

Hvor lang oppsigelses tid har du?

Skrevet

Oppsigelsestid pleier å gå fra den første til den første i hver måned. Har du kontrakt?

Det vil si at hvis du sier opp nå, så kan det hende at den ikke er gyldig før første desember og at du må betale frem til første januar.

Skrevet

Det blir jo ikke rett det heller....jeg betaler husleia(forskudd) den 20 i hver mnd....så det vil jo da si at jeg må betale for de dagene fra den 20 til den første.... Han tok jo betalt fra den dagen jeg fikk nøklen, og da skulle han ha 1500 kr ekstra for de dagene før den 20... Vi har husleiebok.....

Skrevet

alle oppsigelser gjelder fra 1. hver måned. Så du må levere søknaden før første. Om annet ikke er skrevet i kontrakten

Skrevet

Når jeg har sagt opp leiligheter har jeg kunnet si opp hvem som helst dato, men hvis jeg f.eks sa opp 15 desember så kunne jeg flytte ut 15 mars. Betalte da siste husleie 15 februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...