Gå til innhold

Menssmerter - ELsmerter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos akupuntør idag. Hun sa jeg kom til å få eggløsning idag eller imorgen. Har fått litt mensliknende smerter nå, er det EL smerter eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

 

jeg er like usikker som du ,men jeg hadde også mens lignende smerter i fordgårs,,på begge sider faktisk...

og jeg skal ikke ha TR enda.så noe må det jo ha vært.

 

vi satser på EL vi..kanskje noen andre vet?:o)))

 

 

Skrevet

Hei dere!

Jeg får alltid mensen liknende smerter når jeg har EL, så da er det nok det dere har :)

Da er det bare å sette igang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...