tuninna ♥ 2pp Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Var hos akupuntør idag. Hun sa jeg kom til å få eggløsning idag eller imorgen. Har fått litt mensliknende smerter nå, er det EL smerter eller?
Akki42 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei.. jeg er like usikker som du ,men jeg hadde også mens lignende smerter i fordgårs,,på begge sider faktisk... og jeg skal ikke ha TR enda.så noe må det jo ha vært. vi satser på EL vi..kanskje noen andre vet?)))
Amia Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei dere! Jeg får alltid mensen liknende smerter når jeg har EL, så da er det nok det dere har Da er det bare å sette igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå