Gå til innhold

I morgen er Norges første B-dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

B-samfunnet har den siste tiden herjet facebook med nesten 2000 medlemmer de siste par ukene i gruppen B-samfunnet: http://www.facebook.com/group.php?gid=7356396548. Jeg er selv medlem, så dette vet jeg. :)

bsamfunnet.com viser til forksning som sier at flesteparten av oss er enten rene B-mennesker, eller nærmere B enn A, men vi lever som A mennesker alle mann. B-samfunnet kjemper derfor for at vi skal få et mer fleksibelt samfunn, med mer fleksible arbeidstider og barnehage åpningstider etc. Og i Danmark har de allerede åpnet f.eks B-barnehager... I morgen er den første B-dagen i Norge, og det kan virke som om dette begynner å bli tatt seriøst. B-samfunnet har også opprettet en underskriftskampanje som ber om 5000 medlemmer sånn at de kan prøve å løfte dette frem på Stortinget med mange i ryggen. Jeg mener at alle bør støtte denne saken, uansett om man er A eller B-mennesker, for samfunnet ville vært tjent dette -da de første timene av en arbeidsdag for et B-menneske ikke er effektivt. I tillegg kan man slippe litt av køen på morgenen og ettermiddagen.. Oppropet kan støttes her: bsamfunnet.com/?page_id=16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...