Gå til innhold

*dreamer* 25pp

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii!

Er du her inne å?! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurte jeg på å...hehe...

(jeg er det egentlig ikke altså, bare nygjerrig....)

Har han fridd???

Skrevet

Hu fridde til han:o)))

Skrevet

SLUTT Å TULL.... Såååååååååååååååååå kuuuuult... åsså sier du ikke noe.... vi må så prate snart... hersjens praksis, en stakar går jo glipp av alt...

Skrevet

Hehe!! Velkommen etter da;o) Haha!

Skrevet

Haha, kan ikke akkurat kalle det frieri da;P Er ikke noe big deal egentlig. Bare spurte han om vi kunne finne bryllupsdato, og det ville han:) Så da blir det nok bryllup 5. juni 2010. Men jeg venter jo på at han skal fri så vi blir forlovet på ordentlig da;) Dere er så søte da:D

Skrevet

Og Silje, jeg er litt innpå her og titter:) Trenger litt inspirasjon. Er jo greit å vite hva man kan se etter hvis man finner noe på tilbud og sånt. Så har jeg såå lyst til å begynne planleggingen. Men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har du begynt å ordne noe?

Skrevet

sukk, jeg å vil planlegge... treige type.. hehe

Skrevet

Hehe, min er også treig, så gjør det samme som meg;) Da får de jo litt "press" på seg:)

Skrevet

vi har vært forlovet i litt over 3 år.. å det ar ikke noe frieri her heller..

vi forlovet oss bare pga jeg flyttet til han i bergen.. ( kommer egentlig fra telemark jeg)

så no syntes jeg det var på tide å finne en dato oxo.. så her var det jeg som "fridde" til han hehe..

han fikk velge datoen:)

Skrevet

Så koselig:) Det høres akkurat ut som oss det:) Jeg tok opp temaet og han valgte dato. Men regner med at han kommer til å fri til meg fordet, for det betyr veldig mye for han. Han er så gammeldags at jenta ikke kan fri;P Man må jo ta et steg selv når mannfolka er så treige, hehe.

Skrevet

Ja har det:o) Om du kommer på msn så skal jeg sende deg passordet til siden min så kan du se snuppa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...