Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg er i uke 33 og har allerede(?) fått hovne føtter og fotblader.... Er d tidlig? Farlig? Kjenner det prikker under huden.. Når fikk du vann i kroppen?
Maya_1 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hehe, jeg hadde masse vann i kroppen alt rundt uke 12 Det er visst ikke normalt, men ei heller uvanlig. Da var det jo nesten sommer også.. Vært hoven siden, det kommer og går, tatt seg opp igjen nå i det siste /(er i uke 36)
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 oi... Det var tidlig! Men fikk du noen råd fra evt lege om noe vi kan gjøre for å motvirke det?
Maya_1 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Bare det vanlige; å drikke mye vann, ikke sitte stille for lenge, sitte/ligge med beina høyt ved anledning, og begrense inntak av salt. Og så kjøpte jeg meg et par støttestrømper, de var utrolig behagelige når det presset skikkelig.
malleleo<3 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 har begynt nå, i uke 29 :/ umulig å bruke ringer mer og sokkene må jeg ta av meg i 5 tiden:) bruker støttestrømper når jeg vet jeg ikke kan ha føttene oppe:)
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Ok, Takk! Får drikke litt mer jeg da;) Er rimelig lei vann.....
Jan-09 Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Er 31 uker på vei, og har de siste 2 ukene hatt masse vann i kroppen. Mest i bena, men også i hendene og ansiktet. Jordmor sa det var helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå