Gå til innhold

Hva skjer om blindtarmen sprekker?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når man er hjemme alene, mener jeg?

og kan de samme smertene komme av cyster?? med stråling ned mot lysken og inn mot magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken side har du på?

Jeg hadde helvetes vondt da jeg hadde en cyste som sprakk for par uker sia... Reeeeeeeent helvete

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke meg, det er mamma. Hun har vondt på "riktig" side, og er slipp-øm. Smerter så ho holder på å spy, men prøver å berolige seg selv med at det bare er mensen.... Hun har ALDRI så vondt da, så det er ikke det..

Lurer litt på cyste jeg også, men iom at det er akkurat på den sida, så kan det jo være blindtarmen... hoff

Skrevet

Moren din bør ringe legevakta syns jeg. Evt kjøre dit. Nå.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det har jeg sagt også... men nei.. "jammen jeg har jo mensen..." Do'h.. kjøre kan ho ikke, ho klarer ikke reise seg fra sofaen engang.. tror gubben hennes er på vei hjem fra jobb nå

Hadde jeg ikke skult reise avgårde nå, så skulle jeg tvinga ho med meg.. pokker altså

Skrevet

hadde trykk/slipp smerter jeg og. MEN ville dratt og sjekke det.. tilfelle det er blindtarmen. BE hu dra med en gang.. Sprekker den har hun kort tid til og komme seg til lege

Skrevet

Helt enig, kontakt legevakten! Dette er ikke til å spøke med har jeg hørt!

Bedre med en telefon for mye enn en for lite.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er det jeg også prøver å si! Men neida... jævla sta kvinne det der! Hadde jeg hatt mulighet, så skulle jeg dratt å henta ho å levert ho på legevakta sjøl, men det har jeg ikke.

Eller, legevakta åpner vel ikke før 17, men det er vel folk på akutten..

Skrevet

Du får hente ungene og så kjøre for å hente mora di til legevakta da!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det ekke unga som er problemet ;) Jeg skal til Larvik.. Ho har jo en mann som kan kjøre ho.

Skrevet

Åpner ikke legevakten med en gang legekontorene stenger? Trodde det i hvert fall. Vårt kegekontor stenger kl 15.00.

Skrevet

Åja, det glemte jeg.

Ring legevakta for råd? Og formidle det til moren dins samboer om de sier hun må inn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Legen hennes stenger kl 14, og legevakta åpner 17. Men er sikkert mulig å komme inn før altså, når det er prikert :o)

skal ringe ho etterpå å høre om ho har fått snakka med de..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det går bra, du er enda ikke oppnevnt som min personlige almanakk, selvom det hadde vært greit :o)

Tror han skulle ringe legevakta for henne. Sist jeg prata med ho var ho ikke istand til å forklare seg hvertfall... stakkar mamma :P

Skrevet

Ja, he he, jeg har jo steinkontroll på alt... eller ikke:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehehe :)

Nå er ho hvertfall på legevakta, så da kan det jo bare sprekke... om den vil mener jeg..

da kan jeg reise med god samvittighet :)

Skrevet

Så bra at hun tok til vett!;) Håper det går bra med henne!

Ha en fin tur da:)

Skrevet

Det dei testar med ungar om evt blindtarm er om dei kan hoppe. Hvis det gjer for vondt til å hoppe så kan det vera blindtarmen. Hvis den sprekker så gjer det ikkje vondt lengere men enda viktigare å få operert. Den sprakk på søskenbarnet mitt og han fikk bukhinnebetendelse også, det som skjer er at all betendelsen går ut i bukhula, ikkje bra......

Får håpe det går bra med ho!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...