Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har du fast rekkefølge på hvordan du vasker deg i dusjen? :oD (jepp, så mye har jeg kjedet meg i dag) Hos meg er det vel sjampo, balsam (og evt virketid på balsam mens jeg vasker resten), underlivssåpe, kroppssåpe, ansikt til slutt
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Haha, har samme som deg. Mens balsamen får virke så vasker jeg resten av kroppen, avslutter med ansiktsrens..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 hehe.. jeg er ikke så avangsert. sjampo med farge på hodet. også såper jeg in resten av meg mens den "virker" også skylder jeg. tror dursjingen min er litt farget av at småen vanligvis står inni der sammen med meg å hyler etter å få tilbake dursjhodet.
Slalotte Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hehe.. Ja det har jeg Først sjampo, balsam (virke tid på 2 min) mens balsamen sitter i barberer jeg ditten og datta (gidder ikke legge ut ALLE detaljer her), hår kur (virke tid 5 min) i mens hårkuren sitter i så vasker jeg meg med såpe, underlivssåpe og ansiktssåpe, også skylle ut hårkuren
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Skulle ikke du stelle deg for å dra på jobb da Yaddaline..... Men jeg tar først i shampo, så ansiktsåpe, skyller ansiktet. Vasker ut av håret, tar i balsam- lar den virke mens jeg tar såpe på restn av kroppen og skyller alt ut. voila- ferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå