Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Ja, det høres ut som en bagatell. Men nå er han helt i stuss på hva han vil fremover. Som han så fint sier så kribler det ikke lengre når han ser meg osv. Men det er INGEN tvil om at han er glad i meg (hans egne ord). og nå vil han prate om det, men hva kan jeg si da? Kan ikke tvinge han til å bli eller tvinge han til å føle noe. Han er veldig lite hjemme, og vi glir jo litt fra hverandre hele tiden. Men det er ALLTID godt når han kommer hjem da. Kribler ikke såå voldsomt, men skal det det etter 5 1/2 år? Jeg sa vi fikk gå fra hverandre dersom han ikke vil mer. Men vil du det da spurte han da.. Nei, det vil jeg ikke, men kan jo ikke være sammen med en som ikke vil være sammen med meg. Han mente også at jeg fortjente en som var bedre enn han, fordi jeg gir så mye av meg selv, mens han ikke gir en drit (at han bidrar med lite annet enn penger er forsåvidt sant). I tillegg mener han at jeg er mye smartere enn han, og at jeg hadde fortjent en som er glupere og som utfordrer meg mer, og har andre interesser enn fotball. (dette er helt seriøst). Men jeg har det i grunn fint, jo det er en viss kunnskapskløft mellom oss. Men det plager ikke meg, tror egentlig det har mer med hans selvtillit å gjøre, enn med den faktiske forskjellen. Hva gjør jeg? Hva kan vi gjøre for å finne tilbake til hverandre? Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 trist dere er i en slik situasjon..men når en person sier at "du fortjener en som er bedre enn meg,en som kan gi deg mer enn det jeg gjør"...vel da er det etter min oppfatning at vedkommende er klar for å gå videre men klarer ikke si det rett ut.. og når han sier "vil du at vi skal gå fra hverandre?" altså han hinter jo til at han vil det men det virker som han ikke vil såre deg heller.. men du kjenner han best og hvet hva han mener når han sier ting.. men jeg klarte å lese mellom linjene..kanskje du ikke har gjort det?! lykke til uansett hvordan det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå