Gå til innhold

Dustemannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg elsker samboeren min, men herreguuud så dust han kan være! Har egentlig ikke følt meg særlig uattraktiv til nå, og sexlysta er det ikke noe i veien med rett og slett...MI i alle fall!!

Nå vil ikke han ha sex med meg da, og hver gang jeg prøver meg, så trekker han seg unna :( Så nå føler jeg meg selvsagt fæl, på grunn av hans plutselige mangel på nærhet. Tør ikke gå naken i huset lenger (ikke det at jeg sprader rundt hele dagene altså, men sånn etter å ha dusja på kvelden å sånn kanskje..), men pakker meg derfor godt inn i diverse tepper og håndkle..

Sist jeg var gravid var ikke dette noe problem for han før siste mnd av svangerskapet, og nå er jeg "bare" halvveis!! Huttetuuu, hvordan skal dette gå, har jo vibrator altså, men vil ha K*K!!!!

Kanskje jeg skal kle meg sexy, å prøve å forføre han litt mer, men jeg vet jo ikke hur jeg skal gjøre det heller da, for jeg er jo tydligvis ikke sexy i utgangspunktet lenger :-S

Rart det der altså, at jeg ikke får meg noe så kåt som jeg er for tida... damn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er mann, og jeg forstår ikke samboeren din. Gravide kvinner er bare sååå sexy ;)

Skrevet

Jeg melder meg inn i din klubb jeg.. Mannen min vil ikke ta på brystene mine engang.. Oral sex kan jeg bare glemme... F#¤%

Skrevet

oralsex??? hææ?? har jeg ikke sett på tja.. 8 mnd.. en mnd igjen. får nok ikke noe særlig rett etter fødsel heller hehehe. han er redd det skal komme noe ut hehe... sex er det heller ikke snakk om.. å jeg har ikke lagt på meg noe som helst.. blir jo til og med sjekka opp av menn pga de syns jeg ser på bra ut..

han sier han syns jeg ser vanvittig bra ut nå, men han har vel ei sperre kansje..

Skrevet

Høres ikke bra ut! Jeg har heldigvis en mann som elsker kroppen min både når jeg ikke er og når jeg er gravid. Grunnen til at det er mindre sex nå kommer nok mest av at jeg er sliten og ikke orker så mye som "vanlig", men vi klarer nå å få det til 1-2 ganger i uken. Jeg føler meg ikke alltid like attraktiv og det blir kun sex i sengen, men det som er spennende nå er at det blir utforsket med litt andre stillinger siden magen er i veien :-)

Skrevet

Det er egentlig ganske trist at det er noen menn om her sånn, skjønner jo litt at de syns det er merkelig når det er noe der inne, men det er SÅÅÅ viktig med nærhet selv om man er gravid.. Nesten viktigere da, hvertfall viss den gravide er usikker på eget utseende!

Skrevet

Min mann synes ikke at det er jeg som er usexy, men at det er ubehagelig fordi han føler at han "dulter" borti baby, og at det blir helt feil... jeg har jo fortalt han at det ikke er slik, men han klarer bare ikke. Når det gjelder nærhet er det mange måter å få denne på, vi koser masse og sånn.. man får bare holde ut :) Og det er slett ikke sikkert mannen din synes du er usexy, snakk med han om det!

Skrevet

Jeg er bare 8 uker på vei..synes ikke på meg i det hele tatt, men når jeg prøver meg får jeg null respons og en dårlig unnskyldning som vi jenter gir når vi ikke har lyst. jeg blir skikkelig såra av det.. jeg prøver å snakke med han om, det, men han ror det bort.

føler meg skikkelig ulekker, og gidder snart ikke kle meg fint for han lenger for det er jo null respons..og da blir jeg redd for at han ser litt mer på andre jenter, og da blir jeg klart usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...