Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har klær i str. 74 (evnt. stor 68) til salgs? Jeg kan hente i Oslo og omegn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

godt å se deg igjen her.. alt bra med dere?? håper du kan bli med å trille snart.. eller blir med på julebordet. dårlig med 74 jente klær her.. og gutta bruker fortsatt 74..

Skrevet

Jeg kan se hva jeg har av gutteklær i 74 etter forrigemann. Jentene bruker str 68/74 så det tar litt tid før de blir ledige .-)

Noen spes type klær du er ute etter?

Godt å "se" deg her! Snakka akkurat om deg med bøllefrøene - syntest det var så alt for lenge siden vi har "sett" deg. Håper du har det greit og at vi snart ser deg igjen på treffene våre.

Skrevet

Så hyggelig at jeg er "etterlyst"...:) burde kanskje gitt lyd fra meg... sorry! Jeg er ganske dårlig form om dagen, så jeg holder meg i omegn her. Orker ikke dra noe sted meg tvillingene, er et ork med både bilstoler og vogn synes jeg... blir gradvis verre i revmatismen nå som høsten kommer, og det hjelper jo ikke på at barna bare blir tyngre og tyngre...nå har jeg fast hjelp 3 dager i uken, og håper det holder. Vurderer om jeg skal begynne med medisiner, men da må jeg kutte ammingen...dilemma! Har det imidlertid bra psykisk - koser meg med barna! Selv om jeg er så heldig å ha fått ett a-menneske og ett b-menneske! :) Søvn- hva er det? Håper alt er bra med dere!

Klem

Skrevet

Du er sikkert på finn.no, men vet ikke om du er på tvilling.no - se på Markedsplassen der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...