Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Magen min ser heilt blålilla ut, ikkje mørk farge, men når eg trykker på magen får eg store kvite fingermerker. Har og veldig ilt i hode, men veit ikkje om det har nåkke sammenheng. Nåkken som veit ka det kan være? Har forresten kjent masse liv i babyen i dag.
Gurine Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Vet ikke helt hva det kan være, men vet at hodepine, spesielt panne-hodepine kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Har du noen synsforstyrrelser i tillegg? Vanskelig å si hvorfor magen din er slik. Kanskje best å ringe føden og forklare dem det, så får du bedre svar og kan kanskje bli beroliget eller få tatt en sjekk
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 snakka akkurat med jordmor, ho meinte det ikkje var nåkke farlig, men ville eg skulle komme inn på en sjekk for sikkerthetsskyld. Så kryss fingrane for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå