Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 har dere faktisk sett "fostre" komme ut etterpå??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Medisinsk abort er kun mulig de første ukene av en graviditet, hvor det ikke heter foster, men embryo. Du får en kraftig mensen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hvis du søker litt på forumene, så finner du veldig mange innlegg fra jenter som har sett små fostre komme ut under en medisinsk abort. Jeg ville tenkt meg om mange ganger...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 hei, jeg tok ma for 6uker siden. Jeg var redd for det samme som deg- å kunne se noe. Jeg har skrevet et innlegg på "beholde barnet?" forumet på bim. Det heter "min medisinske" abort. En liten "dagbok" fra de dagene.. Men til spørsmålet ditt, nei, jeg kunne ikke se noe som helst.
.:(HerQ):. Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg har hatt medisinsk abort med trillinger og sett...Jeg gjorde alt på sykehuset, fikk piller opp i skjeden hver tredje time, startet kl13 på dagen, og smertene (riene) kom i 21.30 tiden samme kveld. Så det tok sin tid kan du si... Jeg begynte å blø bittelitt, og fikk beskjed om at når jeg kjente noe måtte jeg sette meg på en sånn dostol og presse det ut. Jeg var full av morfin og smertestillende, så i min tåkedått ringte jeg på sykepleierene da de skulle komme så fort det skjedde noe. De så oppi skåla og sa at da var alt ute, og jeg, dopa som jeg var ville se. Og der lå det, ett foster, på 14 uker, det var som å se ett bittelitte barn. De to andre var så små at de ble borte i blodet. Men jeg så den lille veldig tydelig. Og det var ikke fært. Det var egentlig litt greit. fosterene hadde vært døde i 3 og 1 uke..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 forskjell på uke 14 og uke 9 (som er grensen på de fleste sykehus for å utføre en medisinsk abort)
.:(HerQ):. Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 ehh, ja, men spørmålet var vel om man hadde sett, og ett av mine fostere var i uke 9, glemte kanskje å skrive det, men det var ikke stort å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå