Gå til innhold

Jeg har BRODERT kalender til sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, faktisk. Jeg av alle har brukt kvelder på å brodere kalender til sønnen min... Var enkelt og den ble faktisk fin:)

Men nå lurer jeg på hva slags pakker jeg skal henge på da??

Han er 20 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke du:) Jeg broderte til mini i fjor, og holder på med minsta sin nå, men får den ikke ferdig til 1 desember, men ingen krise for hun er bare 4 mnd:)

Mini er også 20 mnd, og han har skikkelig dilla på traktorer med henger for tiden ( den må kunne tas av og på) Så da de hadde ( vet ikke om de har ennå) tilbud på ekstra leker fant jeg en pakke med en traktor og 3 forskjellige hengere, så der har jeg 3 pakker ( må jo få traktor + henger i første pakken) og noe annet små plukk, kommer nok til å kjøpe noe små klær og sånnt som han trenger, pluss litt godteri på lørdagene. Også tenkte jeg å kjøpe en boks med duplo å dele opp i flere pakker. Han har ikke så mye av det foreløpig, så det slår nok ann:)

Skrevet

Så flink du er :) Hvor fikk du tak i oppskrift? og utstyr? Har du bilde?

Jeg har kjøpt noen gaver til min som er like gammel. Han får da fingermalingsåpe fra Apotek1, som jeg tipper faller veldig i smak her i huset. Har kjøpt et lite helikopter, og noe til briotogbana, ting som jeg vet han liker å holde på med. Ellers blir det vel pakka inn noen rosinesker og annet knask. Kjøper ikke masse skrot som bare blir liggende å flyte, men ting jeg vet han vil kunne bruke videre i andre ting han allerede har, og selvsagt leker med.

Skrevet

Koala, man får kjøpt pakker med alt du trenger i sånne butikker som selger symaskiner osv.

Flere forslag?

Skrevet

Når mine var så små så pleide jeg å kjøpe en stor ting og dele denne opp. Et år kjøpte jeg en bondegård, fikk masse dyr og på julaften fikk hun bondegården. En annen kjekk ting er jo duplo som du også kan dele opp. Puslespill - et par brikker hver dag.

Ellers er tegnesaker og aktiviteter en slager for mine jenter. farger, papir, limstift, maling, plastelina, klister ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...