Gå til innhold

Katten min har smerter i benet - uetisk å la ham leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for et år siden ble katten min operert i kneet fordi han hadde fått benet ut av ledd. i følge dyrlegen ville haltingen vedvare i opp til et år, og dette var ikke på grunn av smerter men på grunn av svak muskulatur. nå et år senere halter han fortsatt, spesielt når han har vært ute i kulda. han er stiv i benet og liker best å ligge med det utstrakt, det ser ganske rart ut. det er vanskelig å si hvor vondt han har, men han har tydeligvis litt vondt. ellers virker han glad og fornøyd, glad i mennesker og topp apetitt. er det uetisk av meg å la ham leve med smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge katta virker tilfreds med livet så ville jeg ha latt han leve! :)

Skrevet

Du sier han halter spesielt etter han har vært ute.. Kansje vende han som innepus? Men du kan jo høre med dyrlegen om han har det veldig vondt da. Hadde ihvertfall gjort det beste for pusene mine. Om dyrlegen sier han kan leve med det hadde jeg aldri avlivet ham..

Skrevet

Nei, så lenge han fortsatt har gleder i livet er det ingen grunn til å avlive ham. Hvis katten ikke gjør annet enn å ligge å sture over vondt er det på tide å revurdere, men jeg ville ikke avlivet ham før det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...