Popelko Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 har hatt EKSTREME menssmerter i natt, som også har fortsatt i dag. er ikke der hele tiden, men når det først står på så gjør det skikkelig vondt...! noen som veit hva det er ?
2SønnerSmå Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det er nok bare modning,veldig plagsomt,men forhåpentligvis har du noe igjen for det
Popelko Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 da er det sikkert det, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå