Gå til innhold

Hva har dere gjort idag, onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha vært i foreldresamtale i bhg. Gjort litt småplukk i heimen, vært på bibliotekte byttet bøkene sønnen hadde her hjemme med noen nye. Nå ha jeg spist middag, og om 50 min begynner jeg på jobb. Så nå skal jeg gjøre meg klar til å reise på jobbe - så sinnsykt lite lyst til å ha seinvakt idag.. Men men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært å kjøpt dobbeltdyne til meg og mannen, gleder meg til å legge med i kveld. ;o)

Ellers har jeg vasket klær og vasket badet, skal straks på senvakt jeg også. Har ikke så veldig lyst jeg heller. ;o)

God vakt!

Skrevet

God vakt til deg også!!! :o)

Skrevet

Jeg har vært på jobb fra 7.00 til 15.30. Så kom jeg hjem og vi spiste middag. Nå har jeg og lillemor tegnet litt, har hjulpet eldstemann med lekser, og nå slapper jeg litt av mens lillemor ser på drømmehagen.

Skrevet

Jeg har ommøblert på begge barnerommene i dag:) Nå har vi akkurat spist middag:)

Skrevet

Vært på kurs hele dagen og fått litt faglig påfyll.

Skrevet

Ryddet litt, vasket litt, vasket tre maskiner med klær. Ammet eks antall ganger:) Vært både på helsestasjonen med yngste og hos legen med eldste. Hatt ett snarbesøk av sviger mor, gjort litt lekse. Skrevet brev til nissen med eldste og ønskebrev til besteforeldrene med eldste. Dusjet ett barn. (mannen dusjet også ett barn, mens jeg gjorde lekser med eldste) Nå ser jeg på tv.. Mens mannen er å går en liten kveldstur med yngste i vognen og skal handle litt på vei hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...