Gå til innhold

Oslo-skolene leser best


Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen med Akershus. Likevel bosetter man seg i distriktene med henvisning til at man ikke vil at ungene skal gå på skoler med alle disse innvandrerne som drar ned nivået. Fiffig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, glem det - det er jo derfor Oslo-skolene leser best.

Skrevet

Antyder du at eplet ikke faller langt fra stammen?

Skrevet

Her leser man ikke bra, fordi skole ikke er viktig. "Pappa klarte seg med 9 år framhaldsskole han, og det ble da folk av han også."

 

Misjonærer er vi, ikke lærere. Vi prøver å spre kunnskap til de uopplyste, men hva er takken? "Pappa klarte seg fint han.... " bah.

Skrevet

Jepp. For pappa har uføretrygd og driver sagbruk svart på si.. det er noe å strebe etter. Gutta her kjører traktor til skolen når de er 16. wee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...