Gå til innhold

jeg vil føde NÅ!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

åå jeg er så lei av dette....og termin er ikke før 22.engang... vil bare bli ferdig med å være gravid og få holde min lille jente i armene mine..nå...humøret er ikke akkurat på topp om dagen, noe samboeren min desverre merker litt til...jeg klarer bare ikke å være hyggelig hele tiden når jeg er så sliten og lei. jeg sover ikke noe godt lenger, våkner hele tiden, enten av at jeg må tisse, eller at samboeren min beveger seg i søvne..( jeg sover ganske lett for å si det sånn...) bekkenet krangler hele tiden også... jeg vil ha kroppen min tilbake......ÅÅÅÅÅ...

 

måtte bare blåse ut litt....andre som har det sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her! Har termin 25., men jordmora sa i går at prosessen var kommet godt i gang der nede.. Dette gjør meg nesten enda litt mer forvirra, for da vet jeg ikke når jeg kan forvente at det skjer noe. Har du blitt undersøkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke i forhold til fødsel egentlig. men var en liten tur på sykehuset igår fordi jeg er kvaml og hadde vondt i hodet igår, pluss økende ødemer..men alt var bra da..det er jeg jo glad for selvfølgelig..men en liten del av meg nærmest ønsket at det var sv.forgiftning.slik at de kunne satt igang fødselen...men igjen..jeg er jo glad for at at er bra.. vil bare bli ferdig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den 24, og jeg ville blitt sååååå fornøyd om ho kom idag.. helst NÅ..

Sover elendig, reagerer på ALLE lyder og bevegelser.. egentlig alltid gjort,men nå er det verre å sovne igjen.. må tisse bittelitt hele tiden, dårlig i magen, nerveklem i begge hendene, vann OVERALT.. orker ikke henge opp klær - ryggvondt.. nå savner jeg kroppen min.. å sove på magen, å trene.. deilig med spark og bevegelser (til tider ihvertfall:P), men tror nok det er bedre å ha ho i armene:)

 

satt å håpet på høyt blodtrykk hos jordmora igår:P har proteiner og blod i urinen så.. men nei da, prikkfritt 120/80.. er det mulig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hodet festet seg hos dere?Ikke hos meg.,har termin 28 november og ble skikkelig skuffet når jordmor sa at det ikke var festet seg og at hun hadde på følelsen at jeg kom til å gå til termin hvertfall..ugg..

like lei her..oppe ørten ganger om natten,er det ikke det ene så er det det andre..har seff fått den superforskjølelsen i tillegg..hehe..jordmor sa jeg heller måtte konsentrere meg om å bli frisk..kunne ikke føde sånn som dette..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til..du som sier at prosessen var kommet godt igang der nede..hvordan kan hun vite det..tar hun gynokologisk undersøkelse på deg..?Min sier at de sjekker ikke modning før man er på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin den 24.nov.

Har vært på en liten ULsjekk på sykehuset...stort sf-mål..

Men gutten min er gj.snittlig stor,og det var passe med fostervann.

Det vil si: ingen igangsetting her heller..ble så og si litt skuffet ja..

men det er godt å vite at alt står bra til.

 

Og at jeg ikke er den eneste som følte seg litt skuffet over at det ikke ble noe igangsetting...heheh! vil jo gutten min skal ha det best mulig,men tror som sagt det vil være å holde han i armene enn å kjenne sparkene i ribbeina flere dager nå:)

 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok veldig heldig, har en superdreven jordmor. Hun skulle ta en prøve for streptokokker forrige uke, (den må tas så nære fødsel som mulig. hadde streptokokker sist, derfor sjekker hun dette nå). Da kunne hun undersøke meg samtidig sa hun, og det ville jeg jo selvsagt. Tror vi begge var spente og glemte hele prøven. Derfor måtte hun ta den denne uka, og derav sjekk igjen. Hun kunne da fortelle at det hadde skjedd mye siden uka før og at hun fikk en finger opp i mormunnen (?) er det ikke det det heter tror..? Hun kunne iallefall få en finger oppimellom et sted:)

 

Forrige gang jeg fødte, undersøkte hun meg fire dager før terminen, og utførte en såkaldt stripping, dette førte til at fødselen satt igang etter et døgn. Det kunne den sikkert gjort allikevel, men jeg tror iallefall at undersøkelse kan hjelpe prosessen igang litt raskere. Og det skader jo ikke, så lenge alt ellers er modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig lei her ja- Termin 22.nov, men håper minstemann kommer før. Dette svangerskapet har ikke vært så alright- mye plager og lite bevegelig hele tiden. Så vet jeg at gutten er stor og god allerede, så det er ingen grunn til at han skal drøye så lenge synes jeg. Han mobber meg gansle mye med alskens symptomer på at ting kan være på gang, men hittil har det skjedd lite. Må sikkert gå til termin - om ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare anbefale dere om å ikke mase allerede... Jeg er en uke på overtid nå og har ikke mange tegn til at han kommer til verden før jeg blir satt i gang i slutten av neste uke. Å gå på overtid er slitsomt!!!!!! Særlig når man allerede har ventet i to uker føør termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er kjedelig å gå på overtid! Jeg prøver å slappe av og kose meg så lenge, vet det blir travle tider etter ungen er født. Og det er jo uansett ikke så lenge til.Har ei datter på seks år, og hun er så selvstendig nå. Jeg kan stort sett slappe av og sove når det passer meg.

 

Hadde det ikke vært for at jordmor har sagt at jeg kan forvente fødsel når som helst, hadde jeg ikke begyntå vente allerede. Jeg er uansett innstilt på å vente en stund til om jeg må. Har ikke pakka baggen for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos jm idag, og hun så babyen lå høyt oppe fortsatt..så det skjer nok ikke noe på en stund her heller..vil så inderlig bli ferdig nå..har termin på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...