Mamman til AM&JS Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jordmor trodde mulig at babyen lå i seteleie i dag på kontroll...uke 26.. Men den kan vel snu seg eller?? Er det derfor jeg ikke kjenner så masse spark?? Bare romstering i magen??
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Eldste lå i seteleie på samtlige kontroller og ultralyder fom uke 17, så hun er født den veien, men ja, de kan snu seg Kjente nesten ikke noe spark, bare den romstreringa.. bula liksom bare litt her og der, ikke noe krafttak De taka jeg kjente var inn mot ryggen på en måte, iom at hun lå sånn til
Mille** Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jenta mi snudde seg fra seteleie til hodeleie i uke 39, så det er god tid enda. ;o) Mener det var veldig mye romstering der inne ja, men også mye spark.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jada; er fremdeles rikelig med tid:0) Minste her lå i seteleie helt frem til og ed uke 36, da snudde han seg-heldigvis! Hadde kommet til å krevd ks, om han hadde fortsatt med det... Men han snudde seg altså:0)
It's all about me Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Mine to snudde seg i uke 29 og 32 og jeg har aldri sett på dem som noe mulig seteleiebarn. Det er vel først når det er noen uker igjen det er snakk om seteleie. Så tidlig som i uke 26 ligger vel de fleste med rompa ned fremdeles.
Mamman til AM&JS Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Har ikke fått inntrykk at de fleste barn ligger med setet ned...ikke mine 3 første hvertfall.. Derfor ble jeg en smule bekymret her da..hehe.. Litt fordi jeg ikke kjenne de samme type sparkene som tidligere etc...Er bare masse samlet bevegelse liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå