lillemor_til_to Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 i går fra klokken 22 til 04.30 hadde eg regelmessige rier kan man si...(for de va litt vonde og va faktisk tette 3 min mellomrom) hadde vont over heile magen og korsryggen o.s.v...så plutselil...når eg sto opp sånn ca klokken 7 så va de HELT borte.....GÅR DET AN?? har 6 dager til termin....
HegeAE Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 i følge jordmora mi så kan riene stoppe opp ja. Så kjedelig da at dei stoppa opp. Hadde slikt i natt eg og. Men ikkje så lenge nei. Hadde 10 min mellomrom og var kun 3 rier. Reknar med at det var rier og ikkje kynnere sidan dei kom regelmessig med smerter i rygg og mage.
lillemor_til_to Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 off.....det va dumt...va så irritert og sur...håper det skjer noe snart......er så lei....
Gjest elissa2 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 endelig noen å dele min frustrasjon med....jeg har gådd 2 døgn med rier nå........som bare plutselig forsvinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mandagen 8 timer regelmessig hvert 10 min....og de varte ca 50 sekunder pr rie......så plutselig stoppa det opp! så kom de tilbake i tirsdagen(i går) og holdt på hvert 10 min,gikk ned ti hvert 7 min med vaighet på 1 min.....i hele 10 timer-.....og da tenkte jeg at YES NÅ ER JEG I GANG.......men kl 02 i natt var de borte igjen!!!!!!!!!! ER SÅ FORTVILT..... er det fødslen som har bynt så smått eller er dette bare for å plage meg....he he.....2 dager til termin
2høstbarn Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Samme her! Kl 2.30 natt til i går satte riene igang. Holdt på til 7 på morgenen før det ga seg. Satte igang igjen kl 10 og holdt det gående fram og tilbake til i dag. I natt hadde jeg rier hver halve time, og i dag har det vært alt fra 7 minutter til 25 minutter. Dro på føden tidligere i dag bare for å undersøke hvor langt jeg egentlig hadde kommet og da hadde jeg en cm åpning. Ikke mer! Er så lei så lei!
opsi fødeklar Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Ikke for å ta fra dere motet men jeg har nå gått sånn en uke. De har funka i og med at jeg har begynt å åpne meg, men det går jo så himla tregt og så slitsomt å bare gå å vente. Lurer litt på akupunktur nå.. Jordmor ba meg ta klyx, ha sex og gå lang tur;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå