Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg var hos Jordmor idag, og hun konstaterte at frøkna mi ligger i hodeleie (som hun har gjort siden uke 29) men hodet er ikke festet enda. Så, jeg bare lurer på hvor mange av dere som har barn som ligger i ufestet hodeleie kontra festet hodeleie! Missforstå meg rett, jeg er ikke bekymret for noe, jeg er bare nysgjerrig på hvordan barna ligger hos dere. Skriv gjerne om dere er førstegangs eller ikke og! Takk for svar!
Maya_1 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Tja, du kan melde på én til i " førstegangs med ufestet hodeleie" Også her har hun ligget sånn siden uke 28-29 ihvertfall. Først lå hun med nesa inn i ryggen, nå ligger hun med rompa til venstre og sparker meg (gul og blå) i høyre siden.
alvilde Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 mi jente ligger med hodet ned men hun er ikke festet. jeg er andregangs å 36+4 på vei
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Første lillingen min festet seg aldri, selv om han lå med hodet ned fra uke 30. Denne lillingen lå i ufestet hodeleie på forrige kontroll (33 uker) og etter det jeg kan kjenne selv ligger han fremdeles slik (35 uker).
Milena Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Hei. Babyen min har ligget med hode ned siden uke 30 ca. Er nå i uke 39, og hodet har enda ikke festet seg. Var hos jordmor i stad og hun sa at hodet kunne feste seg på to rier i løp av kort tid... Dvs. at det skjer veldig fort, og ikke har noe å si for når fødselen skal\ kan starte eller ikke.
Nagilimia Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Hodet har vært festet siden 36, i uke 32 satt han på rompa.
Gjøkeredet③ Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Min ligger også i hodeleie, men ikke festet enda.. Er i uke 37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå