unnl Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har plutselig funnet ut at bagvogna vår er ødelagt.. Hadde ikke tenkt å kjøpe ny til babyen, men nå må vi jo det. Tenkte ikke å legge så mye penger i denne, da den blir brukt for en så kort periode. Noen som har tips til hvordan jeg kan skaffe meg en rimelig? Evt bestilling fra utlandet... Tips?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Billig og billig, jeg har i alle fall tenkt å bestille Teutonia Mistral fra ig-familie.dk om ikke altfor lenge, og da sparer jeg endel ifht å kjøpe i norsk butikk i alle fall ) Ikke bestilt enda, men so far gode tilbakemeldinger pr mail + at stinelille her inne er kjempefornøyd med sin handel der )
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Du kan jo tråle finn.no og se, mange fine vogner der for en billig penge.
unnl Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Ja, jeg har hørt at man kan få tak i billigere fra utlandet, var det jeg håpet å gjøre også Hvordan er det med toll, frakt osv da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du kan trekke fra utenlandsk moms først, deretter legge til 25% i norsk moms, toll er jeg jammen ikke sikker på. Gubben regna noe på dette og vi ville spare over 1500 ifht rimeligste utsalgspris i Norge i alle fall, kan velge hjul kostnadsfritt fra ig-familie i motsetning til her hjemme.
unnl Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Ja, det vil nok være en mulighet... er bare det at jeg har en liten "fobi" mot å kjøpe brukt:P Må kanskje overvinne den:P Går nok an å få tak i rene,pene vogner brukt også
unnl Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Ok, høres jo topp ut;) Kanskje jeg må sjekke ut dette;)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Vet jo ikke helt hvor mye penger dere skal bruke, men her er en til en ikke avskrekkende pris: http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=550061 Stor bag er det også, så den kan brukes til soving lenge etter man ellers er gått over til sportsvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå