kikki..E&A Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Rett etter at jeg skrev innlegget for 5 min siden, om 5 dager over IKM og bare neg. tester... så tok jeg en test.. tok sist test i går... Og den jeg tok just... (Clear Blue!!) viste søren meg positivt!?????????? den ene streken var riktignok en del svakere enn den andre, men ja, leste jo at det ikke skulle ha noe og si! Har bedt samboeren min om og kjøpe med seg enda en test når han er på vei hjem fra jobb, men guri malla!!!!!! Tenk hvis jeg faktisk er gravid igjen da???????
monca*84*j12 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 HURRA for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe poeng og tvile på det resultatet nå! Kos deg i svangerskapet... Lykke til
kikki..E&A Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg fikk også positivt utslag på EL test.... Så lurer nok på om jeg er gravid igjen da, til tross for litt svak strek på ClearBlue'n.... Håper det klaffer for alle andre her inne!! Sender babystøv på alle sammen, uansett om jeg er gravid eller ikke ..<3
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 GRATULERER =D Så mooooro !! Når hadde du ikm da ? Og hvilke symptomer har du hatt ? Igjen grattis weee
kikki..E&A Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde IKM på lørdag:) Har symptomer som stikking, generelt vondt i bekkenet, ømme pupper, større brystvorter (de ser grusomme ut:P), oppblåst i magen (promper mye, hehe), litt kvalm, men det kan være mye innbilning også..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hehe sant, men det viktigste er jo at du faktisk er gravid !!!! Tenk på det, jippiii !!! Sist gang jeg var gravid var det eneste symptomet jeg stolte på luft i magen og bobling i magen på en måte. Har du sjekket tappen ? Husker at min tapp var høyt oppe og myk da jeg testet gravid 3+5 uker. Testet positivt før ikm.
kikki..E&A Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2008 Den er gaaaanske høyt oppe sjekket nå nettop:P hehe..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Braaaa Jeg mener nemlig at tappen skal være høyt oppe når man er gravid, ser at pernilleinfo sier den skal være lav, men for min del og andre jeg har pratet med var den lang toppe, og faktisk heller myk enn hard. Min kjentes åpen ut, men kan jo ikke ha vært det !! Huff jeg har ikke ikm før 21....blæh !
Gjest Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer;) Tappen min var veldig lav da jeg ble gravid, så der er det stooore forskjeller;)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Ja da er det nok det, desto større håp for min del hehe ! Jeg er ikke gravid nå altså, tenkte på den forrige graviditeten min Prøver nå, 1 pp !
Gjest Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Hehe;) Men er den høyt oppe når man venter mensen, så er det jo utelukkende et godt tegn. Rett før mensen er den jo lav og åpen om man ikke er gravid.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Sant Jeg får rett og slett bare vente å se, hvem vet kanskje det er en spire der inne. Er bare i 1pp så prøver å ikke stresse, førstemann klaffet ikke før 5 pp. Nå føles tappen helt normal, ikke langt oppe ikke langt nede.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 Masse lykke til;) Er i 5. pp jeg nå. Førstemann satt på 2.pp. Ganske utålmodig nå ja!! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå