Gå til innhold

For tidlig å gi ut invitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter oss i romjulen, og skal ha vennefest i slutten av februar. Det er i vinterferien. Det blir jo ikke en like "formell" fest som et vanlig bryllup, siden det blir en stund etter og bare skal være venner der.

Er det for tidlig å begynne å gi ut invitasjoner? Og er det dumt å gi til noen få foerst?

Skal nemlig ha noen jenter på besoek i morgen, og da hadde det vært kjekt å levert til de, siden jeg ikke ser de så ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er veldig greit å gi invitasjoner i god tid, så 3 mnd før er absolutt ikke for tidlig :o)

Vi sendte ut 4 mnd før.

Skrevet

Ja, jeg vet de sier 3 mnd foer til bryllup, men dette blir jo liksom ikke en vanlig bryllupsfest,- ser for meg litt mer uformelt. Men har kanskje ikke noe å si..

Skrevet

Det syns ikke jeg har noe å si.

Syns det er veldig stas å få invitasjoner og glede meg til det.

Skrevet

Synes ikke det er for tidlig =)

Skrevet

Takk for svar! :-)

Skrevet

Send ut :-)

Men prøv å sende dem samlet (kan jo gjøre unntak for et par venninner), men dumt om gjestene får dem med veldig store tidsspenn imellom.

Skrevet

Jepp=) Takk for svar!

Skrevet

Det er aldeles ikke for tidelig.

Kotyme er jo at man sender ut bryllups invitasjoner ca 3 mndr før dagen. Selv skal mannen min har 40 års lag midt i julebordsesongen så vi sendte ut invitasjon til det 3 mndr før .

Vil man at folk skal komme så er det kanon med god tid. Når man blir eldre og har barn så er det ofte mange baller i luften og mye som skal drives logistikk på så send i vei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...