Mille** Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvilke plikter har deres barn hjemme? Har ei på 10 år som mener hun har altfor mye å gjøre. ;o)
Korse76♥ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Dattera mi på snart 8 har ikke noen faste oppgaver, men hun rydder som regel av bordet, går med søpla og rydder sitt rot. Tror alle mener de må gjøre for mye hehe Men tror de har godt av å få litt ansvar.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jenta mi på 7 år, må ta av tallerkenet sitt selv, skylde den å sette den i oppvaskmaskinen. Må rydde rommet sitt 1 gang i uka. Og det er hennes oppgave å henge opp klærene som blir vasket:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Gutten min på 8 år må rydde rommet sitt, noe han har store problemer med. Han må også rydde av etter seg etter han har spist.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Mine på 6 og 4 år har ingen bestemte plikter. Men rydder av etter seg selv når de har spist. Er med og hjelper når vi vasker og rydder i huset. Rydder rommene sine, og får hjelp til det også da. Hiver sine egne klær til vask og henger fra seg ytterklær og slikt selv på bestemte plasser.
Deidei Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Det hører jeg stadig fra min 11 åring hjemme også... "hvorfor må jeg gjøre alt....?" Oppgavene hennes er å gå med søpla, rydde tallerken og sånt etter middagen (sin egen da), rydde rommet sitt hver torsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå