Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg og samboeren min venter vårt første barn sammen, og vi gleder oss stort, har ikke vært sammen lenge, men barnet var planlagt og ønsket. Men nå er det sånn at det er noen som setter skår i vår glede.Og jeg blir så sinna, vet ikke hva jeg skal gjøre engang, og føler ikke at noen er på "min side" av venner og familie. Eksen hans ødelegger alt som vi har nå. Saken er at samboeren min flyttet hit til bygda for 7år siden, da han var sammen med ei jente herfra. (han er fra Nord, vi bor i sør, så han har ikke familie her, kun venner og bekjente) Jeg er herfra, og har familie, nettverk og venner her. Uansett, det ble slutt mellom dem for 3år siden. Og hun kuttet all kontakt med han og familien,er visst noe familiegreier der, hun brøyt hvertfall kontakten med de, og har ikke vært her siden. Hun bor nå i London. Samboeren min har alltid likt hennes familie, og ser ikke det hun er sur for, han har istede vært der for de, og er nesten blitt som en sønn for de. Jeg ser på de som svigers. Flotte mennesker. Jeg skjønner ikke hvorfor denne jenta ikke liker de, men de er kanskje annerledes med andre enn sine egne barn. Uansett, vi har det fint med de, og jeg ser jo at de er der for samboeren min. Og det beste er at de gleder seg enormt til første barnebarn kommer. De har til og med spurt om de ikke kan få en besteforeldre tittel, selv om de ikke er biologiske besteforeldre.. Og alt har vært ganske fint. Eneste er at de har en datter på 18år, som ikke liker dette. Og som nå har fortalt alt til eksen, o hun var ikke blid for at vi er så nærme de. Jeg fatter ikke at noen kan være så ego. Jeg føler at jeg er direkte hatet av lillesøsteren hennes, hun er alltid frekk og fæl, men har sett på det som tenåringsopprør, er hvertfall det de forklarer det med. I tillegg har xn hans ringt de, og sagt at hun ikke liker at vi er så nærme, at det er sykt, og at på denne måten kommer hun aldri hjem igjen, og de får heller ikke møte barnet hennes. (hun har en 1år gammelt barn, vet ikke kjønn engang.. :s) Skjønner ikke at det mulig og oppføre seg så ego mot foreldre.. Og jeg får vondt av de.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. I tillegg så er venner og kjente litt arg på meg, for de syns ikke vi bør holde på sånn vi gjør, og er med dem.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Attenåringer er pr def navlebeskuende. Noen forblir atten. Hev deg over det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 De gleder seg til første barnebarn, men datteren har et barn på 1 år? Det er jo ulogisk?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ja, dette barnebarnet blir deres første, for de har ikke ikke møtt, eller sett ungen til datteren. De selv som sier at dette er første barnebarn..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Det er tydelig at din "svigerfamilie" er disfunksjonell på mange plan, du og din samboer må være på linje her og kutte samværet med de. Det er jo ikke "normalt" på noe plan. Det kommer til å "bite dere i ræva" , unnskyld uttrykket, en dag dette her. Helt garantert! Og så skal dere blande et barn inni dette også!!? Vær voksne og tre tilbake og gled deg over din egen og hans familie selv om de bor langt bort.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Eh... Dette er jo helt merkelig, ser du ikke det selv??? Er jo ikke rart barna reagerer. Ha litt selvinnsikt og trekk dere ut av dette.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Dette virket veldig merkelig synes jeg. Hva er årsakene til at TO døtre ikke vil se familien sin?? Hva ligger bak??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå