lilleღpersille Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Koker dere utstyret etter hver bruk, eller bare skyller dere av?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 skyller alt skikkelig godt og hiver det i sterilisatoren....ikke noe stress i hele tatt
lilleღpersille Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Hmm, har ingen sterilisator så da må jeg koke det i tilfelle. Tror jeg har fått tette melkeganger, med feber. Derfor pumper jeg meg i tillegg til at hun dier i dag. Derfor jeg lurer
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hvis man skal pumpe flere ganger om dagen tar man utstyret og skyller det godt i KALDT vann og setter det i kjøleskapet til neste omgang. En gang i døgnet koker du (evt sterilisator).
lilleღpersille Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 ok takk:) Da skal jeg gjøre det.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg fullpumpet hver tredje time hele døgnet i 2 måneder, og kokte det hver gang... noe dritt å stå opp om natten for å pumpe, for så å måtte koke det og gå å legge seg for å sove i 2 timer...=P
lilleღpersille Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Oj, orker ikke tenke tanken en gang. Er vel på tide med en ny runde med paracet kjenner jeg.
lille sprelle Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 de første 2-3 mnd måtte jeg pumpe ved hvert måltid (prematur). jeg skylte utstyret godt i kaldt vann og la det i kaldt vann. deretter skylte jeg det i glovarmt vann rett før bruk kokte en gang i døgnet. snuppa er nå 8 mnd og frisk og fin!
lilleღpersille Skrevet 12. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2008 Jeg har elektrisk pumpe og utstyret skal vel helst ikke være så vått når jeg kobler til pumpa. I hvertfall ikke den delen som er koblet til selve pumpa, men den delen må jo skylles også da den er i kontakt med melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå