Gå til innhold

hvordan ser dere ut uten sminke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser definitivt bedre ut enn meg uten sminke, selv om jeg er hele 3 år yngre, hehe...

Skrevet

Eg kan like godt gå ut av huset uten sminke som med. Eg bryr meg ikkje så mykje om det, men eg ser litt freshare ut med sminke da, får dekkt litt under augene og slikt ;) har vert lite søvn dei tre siste nettane for velsa har ikkje vert i form, har hatt feber dei to siste nettane.

Skrevet

jeg bruker bare sminke på fest eller om det er noe veldig speiselt.

ser vel helt normal ut :-)

Skrevet

blir litt sur av disse sjokkbildene. skulle likt å se disse seoghørjournalistene i bursdagsdrakten, så mye oppstyr de lager over litt tørr hud.

Skrevet

Synes nesten hun lignet litt oå Mette Marit jeg....på bildet uten sminke altså.

Etter at nr 2 kom er jeg ikke så nøye med å sminke meg med mindre jeg skal noe annet enn bare en tur i butikken. Synes det nesten er litt gøy å gå uten siden jeg trenger sminke for å i det hele tatt nærme meg å se over 30 ut. Uten sminke ser jeg ikke 20 år ut engang, he he he.

Skrevet

Jeg ser ut som en enda yngre utgave av meg. Siden jeg får bvarnebillett på bussen som det er så prøver jeg å putte på litt sminke før jeg går ut. Vil helst ikke se ut som 12 år. Selv om jeg ser nesten helt likt ut somd a jeg var 15 da.

Skrevet

Jeg ser bedre ut enn henne i alle fall:) Synes hun ser eldre ut enn 33 jeg. Ingen av mine venninner somer rundt den alderen ser sånn ut uten sminke. De ser freshere ut.

Jeg bruker nesten aldri sminke, kanskje litt mascara, kun til festbruk. Og det er jo ikke så ofte:)

Skrevet

Jeg synes hun ser helt jævlig ut uten sminke jeg. Jeg bruker nesten ikke sminke, men det hadde jeg gjort hvis jeg så sånn ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...