Gå til innhold

Til dere med bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortvil ikke, det finnes håp. Jeg fikk bekkenløsning veldig tidlig i svangerskapet og etter ca 18 uker kunne jeg ikke gå over slette stugulvet, måtte ha hjelp til alt fra å komme meg ut av senga, til å kle på meg buksa til å gå på do. Var kjempefortvila og lurte på hvordan i all verden jeg skulle komme meg gjennom svangerskapet med en aktiv 3-åring og en manni ny jobb og mye reising. Gikk til akkupunktur først en runde av 6 behandlinger og ble veldig, veldig bra. Kom tilbake etter 4 uker, men ikke så kraftig som sist. Gikk en ny runde på 4 behandlinger og har siden det vært helt fin. Jeg kan gjøre omtrent det jeg vil, så fremt jeg ikke overdriver. Så dette svangerskapet ble veldig levelig. Har bare 40 dager igjen nu og i går var jeg på storshopping i 4 timer!!!! Men sjekk at det er en "ordentlig" akkupunktør som er utdannet, ikke bare har gått på kurs, og i tillegg er medlem av NAHO. Bor du i eller i nærheten av Tromsø, så gikk jeg til Bruno Aamo. Første behandlingen brukte jeg 20 minutt bare opp trappa med krykker og måtte ha hjelp til å få av buksa og til å legge meg på benken. Tre dager senere var jeg til ny behandling og gikk opp trappa uten krykker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så bra for deg da:) Skulle inderlig ønske jeg visste om dette før nå. hehe! Nå er jeg 4 dager på overtid.Sukk.... Slitt med bekkenet nesten hele svangerskapet! Gått til fysio da, men det har ikke vært til hjelp desverre!

Nå vet jeg det til neste gang:D

Lykke til videre:)

Skrevet

Underskriver på denne! Akupunktur og fotsoneterapi, er redningen for meg. klarer ikke 4 timer på shopping, men kommer meg gjennom dagene uten alt for mye vondt.

Akupunkturen hjelper i tillegg mot halsbrannen min og blødende hemoroider:) En behandling og jeg merker ingening. Takk for 4000 år gammel kinesisk vitenskap, sier jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...