Happy-Mama:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Nettopp vært hos jordmor, hodet er fortsatt ikke festet... 13 dager igjen til termin idag, men jeg vil ha den ut nå!!! Kommer sikkert til å gå to uker over tiden... Kom ut kom ut kom ut!!
lilletrollet Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det er fullmåne i morra, Så da kan alt skje. Har ofte opplevd at hundene har kommet med valper rundt fullmåne, og i gamle dager mente de jo at det hadde stor innvirkning på fødslene til både mennesker og dyr. Jeg har 40 dager igjen og er også kjempe lei. Har jo gjort dette før, så det er liksom ikke så spennende hva som skal skje den siste tida. Jeg vil bare at ho skal komme ut til oss så vi får bli kjent med ho. Men jeg vet jo at ho har bare godt av å være der enda noen uker. Lykke til med det forestående og holdt ut. Den lille kommer når den er klar.
Happy-Mama:) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Tenkte på det med fullmåne jeg også, men jordmor sa at det ikke hadde noen virkning... Får vel bare vente og se, Lillegull kommer når h*n er klar:) -men er sliten, så hadde vært godt å bli ferdig med det;) Lykke til videre du også
HegeAE Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Begynte å telle litt på rier i natt, men gav seg kjapt etter 3 runder og med 10 minutt imellom. Men, dei var ikkje noko særleg vonde. Berre kjente at det trykka litt ekstra for kvar gang. Så det er kanskje på rett vei hos meg. Går eg for mykje, så får eg ganske så vondt i ryggen. Så i dag har eg handla til julebakst. Har steikt ei sjokoladekake i langpanne + satt på julebrød på heving. Greit å få unnagjort litt ja før fødselen.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Har 14 dager til termin og utrolig drittlei jeg også..Var hos legen i går og her er heller ikke hodet festet. Nå vasker jeg vinduer for harde livet, kanskje det kan sette i gang noe:-) Får helt angst når solen skinner inn, dritt over alt. Hehe. Pleier ikke ha støv på hjernen, men det er vel noe med denne redebyggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå