heidim79 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei Jeg har nettopp hatt forsøk nr 2 og det gikk ikke denne ganger heller, startet å blø på dag 11:( neg test i dag. Har 1 forsøk og 1 frys bak meg. Starter med frys på nyåret, ble så heldige at vi fikk 8 på fry:) Har dere noen gode forslag på hva man kan gjøre før uttakk og i rugetiden, for at kroppen skal være på topp ( slik at egget fester seg) Tar imot alle gode råd:)
b77h Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei Lei for å høre at du fik negativt svar. Håper det lykkes neste gang :-) Og bra du har mange og ta av da, så slipper du egguthenting og sånt. Mine råd må bli: - å være i god fysisk form før innsetting; trene, gå turer, yoga, sånn at blodsirkulasjonen er på topp i kroppen. - akupunktur; det har jeg brukt, i god tid før uttak og etterpå. tror og føler det har gunstig effekt på energistrømningene i kroppen og blodsirkulasjon. - ellers anbefalte min akupunktør å bruke et "varme-belte" over hofter og mage. Det pleide hun å anbefale de som skulle ta IVF-behandling om vinteren. At det er gunstig at området er varmt. Jeg kjøpte en i merket Medima i angora og lammeull - kjempedeilig å ha på (for en frysepinne...). Selges på helsebutikker, "bandasjist" heter det vel, el.l. - ellers spise sunt og næringsrikt; minst mulig sukker, ikke søtningsmidler. Reker, egg og melk bør man minske inntaket på. Ingefær og div urter/urtete bør unngås (spesielt etter innsett). Røyk, alkohol og kaffe må selvfølgelig unngås, også lurt i god tid i forveien tror jeg. - prøv å unngå å tilføre kroppen giftstoffer; unngå parfyme, kjøp tannkrem, bodylotion, shampoo og spesielt balsam på helsekostbutikk. Og sjekk at de ikke innholder parfyme, kunstige fargestoffer, parabener og "sodium layrethe sulfath" (aner ikke om det skrives sånn). - unngå smertestillende tabletter så mye som mulig. (v hodepine; drikk vann m litt sukker). - spis godt, helst økologisk m masse grønnsaker og nøtter og frø. - dagslys og sol (hvis man er så heldig på denne tiden) gjør godt for hele kroppen: litt hver dag. - et siste tips som jeg fikk er å tenke hver dag at det ligger et lite barn i magen/livmoren din. Se for deg at livmoren er helt perfekt og at alt er som det skal for det lille barnet som snart kommer. Tankens kraft er også viktig! Vet det høres litt sprøtt ut, men har fått det tiset av flere - og brukt det. Lykke til m neste forsøk!
heidim79 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg må si tusen takk for alle gode rådene ifra deg, det er så godt å få råd om dette. Så håper jeg at neste gang så setter det seg fast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå