Veslaa Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har ett spørsmål. Dersom man er observang på hvordan kroppen er, tror dere det er mulig å merke noen tidlige, tidlige tegn? HVIS jeg er gravid, så er det bare 3 dager siden sexèn, og 1 dag siden eggløsning, men i hele går følte jeg meg utrolig rar i hele kroppen. Stappmett og kjempesulten på en gang, kjempe oppblåst, vondt i magen, luft i magen, kvalm når jeg luktet yoghurt, selvom jeg hadde spist en boks selv. I dag føles magen bare oppblåst! Jeg merket også noe på humøret. Stakkars kjære samboer. ;-) Jeg har prøvd å være bevisst på endringer i kroppen, og i går, som jeg tror er min eggløsningsdag, så merket jeg altså dette. Noen som tror jeg kan ha merket noe til at feks. befruktning eller annet? Jeg vil da være ca 3 uker på vei(siden man regner fra siste mens). Hva tror dere, og hva har dere opplevd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå