Gå til innhold

tidlig, tidlig symptomer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ett spørsmål.

Dersom man er observang på hvordan kroppen er, tror dere det er mulig å merke noen tidlige, tidlige tegn?

 

HVIS jeg er gravid, så er det bare 3 dager siden sexèn, og 1 dag siden eggløsning, men i hele går følte jeg meg utrolig rar i hele kroppen. Stappmett og kjempesulten på en gang, kjempe oppblåst, vondt i magen, luft i magen, kvalm når jeg luktet yoghurt, selvom jeg hadde spist en boks selv. I dag føles magen bare oppblåst!

Jeg merket også noe på humøret. Stakkars kjære samboer. ;-)

 

Jeg har prøvd å være bevisst på endringer i kroppen, og i går, som jeg tror er min eggløsningsdag, så merket jeg altså dette.

Noen som tror jeg kan ha merket noe til at feks. befruktning eller annet?

 

Jeg vil da være ca 3 uker på vei(siden man regner fra siste mens).

 

Hva tror dere, og hva har dere opplevd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...