cilles Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei I august spådde dere meg gravid før jul. Chanelle mente før jul, men at jeg ikke måtte miste motet og prøve før også. Stratosen mente okt/nov, og at det ville bli jente. Nå er jeg gravid :-) Ble det i slutten av oktober, og fant det ut nå i november.. Har hatt trua, jeg, etter at jeg ble spådd det. Har liksom slappa av hver gang det ikke har gått og tenkt at den som venter på noe godt.. Og så stemte det virkelig ! Helt supert. Er spent på kjønn og om svangerskapet vil gå bra. Ser dere evt noe ?Har mistet en gang før jeg fikk førstemann. Stor klem til dere som ga meg trua på at dette ville ordne seg før jul :-)
cilles Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2008 Glemte å si at jeg er født 05.12.72, sambo 23.01.67 og nr. 1 29.05.05 I tilfelle dere vil se på meg en gang til :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 ååååå nå ble jeg gla på dine vegne:) er alltid koselig når jeg ser rett også og at d gir håp og glede hos dere... ser fortsatt ut som ei jente som kommer:) og d går nok bra denne gangen, føler at du blir litt plaget med kvalme og halsbrann men du overlever deg nok...ser deg strutten med stor mag og en glede som ikke kan beskrives:) masse lykke til klem fra stratosen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå