Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er sikker på at eg lekker fostervann nå, men eg husker altså ikke hvordan det lukter... Husker kun at det skal være en spesiell lukt.. Noen som kan forklare?
oups Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det sies at det lukter vammelt (sier ikke meg så mye) og litt søtt. Lykke til!
2 x gull Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Det lukter ikke mye men det har en spesiell lukt som man ikke har kjent før. Jeg syntes det luktet litt klor-aktig. Det lukter ikke direkte klor altså, men det er det nærmeste jeg klarer å komme i forklaring....
*Super*Mamman* Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Mange mener at det lukter sæd..
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Leste et sted at det lukter som om når du åpner en skinkeboks...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå