Gå til innhold

hvordan lukter fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikker på at eg lekker fostervann nå, men eg husker altså ikke hvordan det lukter...

Husker kun at det skal være en spesiell lukt..

 

Noen som kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at det lukter vammelt (sier ikke meg så mye) og litt søtt. Lykke til!

Skrevet

Det lukter ikke mye men det har en spesiell lukt som man ikke har kjent før. Jeg syntes det luktet litt klor-aktig. Det lukter ikke direkte klor altså, men det er det nærmeste jeg klarer å komme i forklaring....

Skrevet

Mange mener at det lukter sæd..

Skrevet

Leste et sted at det lukter som om når du åpner en skinkeboks...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...