Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Innad på arbeidsplassen? Er det en skreven/uskreven regel overalt om at man ikke sier til noen hva man tjener?
Slumdog Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg vil si at det er en uskreven regel ja.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Varierer vel i forhold til hvor utbredt det er med individuelt framforhandlet lønn/tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå