lystige lerke Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Ja, Johaug, det var kanskje slik enkelte av de russiske prostituerte havnet der også. Skader ikke å lese litt nyheter innimellom all treninga, lissom.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Ååååkei, det gjorde jo mye for bildet av dem... Kilde?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Strengt tatt er det Størmer Steira som kommer verst ut av den saken. Tilgi dem ikke, de vet hva de gjør. Johaug er tydeligvis uopplyst, men det deler hun med så mange andre at det blir lite på hver.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Burde jeg vite hva det var?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Hvis du skal kle deg ut som hore, velge deg russisk navn og generelt drite deg ut i forhold til sponsorer som du og mange andre er avhengige av for å gjøre hobbyvirksomhet til jobb vet du nok noe, men mangler gangsyn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Hvor får jeg sponsorer? Har ikke kledd meg som hore, bare litt horete.. Er for tiden uten gangsyn og har få hobbyer som kan gjøres til jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå