trolly Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 noen som har prøvd det? hadde dere effekt av behandlingen? og hvilke uke var dere i?
Månefeen ♥ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg begynte i uke 11 med akupunktur mot kvalmen, tok to behandlinger. For meg hjalp det ikke mot kvalme, men fikk noen nåler for å slappe av i kroppen å de var fantastiske! Så fikk jeg noen mot akne (kviner) som også var veldig gode! Det kan nok hjelpe mange, har tro på det, men jeg fikk diagnosen "ekstrem svangerskapskvalme" og lå innlagt en uke i ettertid. Du burde prøve èn behandling å se om det kan hjelpe deg
EnLitenPrins Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg begynte i uke 15 mot kvalme, da var jeg lei Hadde 3 uker der jeg hadde 2 behandlinger i uka, og nå er jeg i uke 20 og siste behandlinga hadde jeg i forge uke !! Her er kvalmen forsvunnet, kan kjenne meg litt småuggen, og brekker meg en sjelden gang..Men er ingenting i forhold til hva det var !
Mayken Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge mine svangerskap. Vært inn og ut av sykehuset for behandling og innleggelser. jeg har gått til akupunktur begge gangene og jeg mener bestemt på at det har funket, men ikke etter bare 1 behandling, må nok forsøke noen flere ganger enn som så. jeg har også forsøkt healer denne gangen fordi jeg holdt på å bli gal av all kvalmen og halsbrannen. Det var en fantastisk opplevelse, var til 2 behandlinger og har ikke hatt halsbrann siden, forsvant på timen. da var jeg vel rundt uke 15-16 tenker jeg og nå er jeg 24+2. Vil anbefale deg å prøve, er absolutt verd et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå