Gå til innhold

Hvordan har du det i dag, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt til og fra med dibbingen for tiden, i hvert fall for min del. Ser ut som det gjelder flere av oss :)

Jeg lurer på hvordan det står til i de tusen hjem i dag. Er du blid, sint, glad, frustrert, hissig, avslappet eller har du ikke rukket å kjenne etter?

Jeg er forholdsvis fornøyd i dag, selv om jeg er litt trøtt etter nattens drømmetyding. Verker og har vondt i skulderen min, men nå har jeg ihvertfall bestilt fysiotime i morgen. Det bklir bra!! Det er rolig dag på kontoret i dag. Jeg har ikkeno stress i dag og tid til å dibbe og maile litt, det er fint! Nå har jeg akkurat avtalt lunsj med en tidligere kollega, kjempekoselig! Så summa summarum, en det en finfin dag.

Always look on the bright side of life!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He hehe.... ja jeg har vel nettopp fått fortalt hvordan jeg har det om dagen....grrrrrr......

Men ellers er jeg blid:-)) Har nettopp stablet litt ved, og det er jo alltid lurt med en kropp som min:-DD

He he he det som ikke tar livet av en, gjør en sterkere har jeg hørt:-D

Nå må du passe på skulderen din altså, ellers kan det hende at de må amputere den:-/ Mulig de må ta den andre også, så det ikke sprer seg..... Vart du skræmt no??????

Nei da, men det er lurt å ta det med ro og det er lurt å gå til behandling.

Jeg så søte snuppelure i avisen:-)

Have a nice day!!!

Skrevet

Takk som spør:-)

Jeg har hatt en aldeles strålende dag som nettopp er avsluttet med rødvin på et koselig utested. Jeg har jobbet halve dagen idag og det er koselig å bli ønsket velkommen tilbake og høre at jeg har vært savnet:-)

Deilig å begynne å virke litt igjen og kjenne en stigende form!

Så ble det impulsivt frisørbesøk og ny sveis og masse gull- og karamellfargede striper:-) Jeg ble superfornøyd over resultatet og føler meg 10 år yngre!

Og så hadde sambo invitert broren min på middag og gjett hva som skjer da! Han inviterer meg med på Bjørn Eidsvåg konsert i kveld, og vi har storkost oss med deilig musikk og god vin. Møtte mange gamle kjente og endte opp med koselig skravlings og ennå mere vin etter konserten.

Nå er jeg vel hjemme og skal legge meg, for å stå opp i morgen tidlig og gå på jobb!

Jippiiii!!!! Livet er herlig:-)))))

Ha en fin dag i morgen!!!

Skrevet

Jo takk som spør! Jeg er vel i litt sånn dere tjahumør tror jeg... Sliten etter mye stri på jobben... Det blir mye ungekjøring og lite sosialt utenom jobb. Konferanser, 15 åring med kjærlighetssorg...igjen:=D - vet at akkurat det går over om noen dager!

Tror jeg trenger en helaften med vin og glede snart! Eller kanskje akevitt og ribbe...nu i disse førjulstider!

Skrevet

i dag har jeg d bra,har skjedd så mye.har vært på jobb i mine 6 t,så hjem å snu i døra,for så å hente eldste sønn på flyplassen,han har perm fra militæret,stasjonert i bodø.så hjem å snu i døra igjen,for å så rekke kystbusen til stavanger.min sønn har forloveden der.så hjem for å lage litt mat og overtale 11 åringen til å gå på karate trening,jeg vant,haha...så dagens høydepunkt,minikonsert med Erlend Bratland på et kjøpesenter i nærheten..jeg og jentene mine er store fan..spesielt 3 åringen..hun var så stolt da hun fikk neglelakk av han i sommer.han er ofte hos min eldste datter,så han er litt av familien..løp og kjøp cd plata,den er nydelig..DAGENS REKLAME...og etterpå var d avgåre til flyplassen igjen,nå for å hente mannen som har vært på kurs i oslo..travel dag,ja..men jeg har nå hatt tid til å sitta litt på dataen og..ha en god natt folkens....

Skrevet

Sheriffen!

Her ønsker eldstedatteren seg CD`en av Erlend Bratland til jul og gjett om hun skal få den da:-)

Han synger helt nydelig og du kan hilse ham fra meg og si at vi er overbevist om en strålende karriere! Og han er tøff som tør å være seg selv!!!

Dagen din hørtes jammen hektisk ut - jeg er imponert over alt du rekker i tillegg til jobben!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...