.Lillemy. Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 er de trygt å stripe håret hjemme? eg pleier å bruke poly blond sine striper, den med hette. noen som har brukt den? den lukter veldig sterkt kjemisk.. lyst å stripe håret min igjen.. men er usikker.. bør eg heller gå til frisøren?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det verste som kanskje er at fargen ikke blir som den var før du ble gravid. Fordi hormonene forandrer håret. Men jeg striper hjemme og har gjort det 3 ganger siden jeg ble gravid med perfekt resultat. Du kommer nok til å få samme beskjed hos frisøren om du er der at de ikke kan garantere. Når det gjeller lukten så blir det akkurat det samme som hos frisør da man umulig kan gå fra mørkt til blondt uten at det brukes sterkere midler. Lykke til!
blebla Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 det er jo mange som sier at man ikke skal stripe eller farge håret når man er gravid, men det er mange som sier at det ikke noe farlig heller. Jeg leste masse om det når jeg begynte å få eeeenormt lang ettervekst, og da kom jeg frem til at hvis man bare ikke holder på med det på et bittelite bad, men har dørene åpne og lufter så går det bra. det er jo annet innhold, sterkere innhold i de man bruker hjemme selv en det man får hos frisøren. så aller best er det sikkert å gå til friøsren, men jeg gjorde det hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå