trolly Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 noen som har prøvd det? hadde dere effekt av behandlingen? og hvilke uke var dere i?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg prøvde akupunktur da jeg var rundt 8.10 uker på vei. Vet ikke hvordan jeg ville vært uten, men hadde noen gode dager i den tia da jeg gikk på behandling. Men mange har gode erfaringer med akupunktur. Selv forsvant min kvalme rundt uke 22-24 da jeg gikk til en homeopat.
¤A-09¤ Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei Nattergalen Hvilken behandling fikk du hos homeopat? Var det et bestemt homeopatisk middel du fikk? Skal prøve det i morgen siden akupunkturen ikke tok vekk alt av kvalmen. er fortsatt kvalm og utslitt i uke 16, har lite lyst til å gå noe særlig lenger med dette!
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hei. :-) Jeg fikk lysbehandling og to forskjellige midler, men husker desverre ikke hva de heter.. .-S Han var veldig grundig og spurte om andre plager også, så midlet var vel det som "passet" meg og mine plager best . Lykke til hos homeopat, håper kvalmen blir borte. :-)
Hyacinth Bucket Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Akupunktur holder i allefall kvalmen min i sjakk. Først tenkte jeg at det var tilfeldig og lot være å gå på en stund. Kvalmen kom tilbake. Tok litt akupunktur igjen og nå er jeg overbevist om at det funker! Behandling tok jeg fra uke 6-10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå