Gå til innhold

akupunktur mot kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd det? hadde dere effekt av behandlingen? og hvilke uke var dere i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde akupunktur da jeg var rundt 8.10 uker på vei. Vet ikke hvordan jeg ville vært uten, men hadde noen gode dager i den tia da jeg gikk på behandling.

Men mange har gode erfaringer med akupunktur. Selv forsvant min kvalme rundt uke 22-24 da jeg gikk til en homeopat.

Skrevet

Hei Nattergalen

Hvilken behandling fikk du hos homeopat? Var det et bestemt homeopatisk middel du fikk? Skal prøve det i morgen siden akupunkturen ikke tok vekk alt av kvalmen. er fortsatt kvalm og utslitt i uke 16, har lite lyst til å gå noe særlig lenger med dette!

Skrevet

Hei. :-)

Jeg fikk lysbehandling og to forskjellige midler, men husker desverre ikke hva de heter.. .-S

Han var veldig grundig og spurte om andre plager også, så midlet var vel det som "passet" meg og mine plager best .

Lykke til hos homeopat, håper kvalmen blir borte. :-)

Skrevet

Akupunktur holder i allefall kvalmen min i sjakk. Først tenkte jeg at det var tilfeldig og lot være å gå på en stund. Kvalmen kom tilbake. Tok litt akupunktur igjen og nå er jeg overbevist om at det funker! Behandling tok jeg fra uke 6-10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...