Vestlandsspire Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Lurte på om det er noen så har et ul bilde av en gutt, der man kan se tissen når man ser fra siden.? Var nemlig på ul sist fredag, og fikk et bilde der det ser ut som en pung og en tiss, sett fra sida men eg tør ikke konkludere med noe da, kan jo være ei storetå som har forvilla seg opp dit...
Underveis --> Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Ta en titt på youtube. Der ligger det masse ultralydscanninger ute. Riktignok ikke bilder, men video. Sa ikke ultralydmannen noe om kjønnet da? Hvis det var så tydelig, så burde han/hun kunne si noe om det?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikke bilde av det her (for å vise), men det jeg husker fra ultralyden var at tissefanten var litt sånn som på røntgen; mykdel som er lysere enn skjelettdelene. Og den var ganske mye større enn en tå for å si det sånn ;o) Pungen la jeg ikke merke til, var liksom fanten som gjorde noe "utav" seg.
Vestlandsspire Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk for svar Vi sa til jordmora at vi ikke ville vite kjønnet, men når vi fikk bildene så var ikke det til å unngå at noe skilte seg litt ut der... men som sagt, vil ikke konkludere med noe
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du kan få se på bloggen min. Der har jeg lagt ut innlegg av jenta i magen kontra når jeg gikk med tobias i magen. Selv om de bildene er tatt fra undersiden av skrittet på ungen ser du tydelig en pung og en tiss på bilde til høyre og tre streker på bilde til venstre www.livcarina.blogg.no
Vestlandsspire Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk, må si tissen til gutten din er mye tydligere en tiss enn det eg ser på ul bildet mitt.. må vel bare konkludere med at fasiten kommer i begynnelsen av april fikk ei stor jente sist, 4,5 kg, så det blir kanskje flere ul på meg for å følge med på str av denne babyen. er ikke så stor av str sjøl, så derfor vil de holde et ekstra øye med om vi har laga en så stor baby denne gangen og Kjempefin blogg forresten!!
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hehe ja, det var ingen tvil der i gården. pappan var bra stolt på ultralyd da. Det var jo umulig å ikke se, enda det var et dårlig apparat og litt utydelig bilde Ja det blir spennende å se i april jeg har selv termin 30.mars og venter ei jente denne gang, satser på at det stemmer nå som de har sett det på 2 forskjellige ultralyder. lurt å følge med litt ekstra på veksten da ja. De sier jo ofte at nr. 2 kan bli større Takk for det, blogger mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå