Veslaa Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har ett spørsmål. Dersom man er observang på hvordan kroppen er, tror dere det er mulig å merke noen tidlige, tidlige tegn? HVIS jeg er gravid, så er det bare 3 dager siden sexèn, og 1 dag siden eggløsning, men i hele går følte jeg meg utrolig rar i hele kroppen. Stappmett og kjempesulten på en gang, kjempe oppblåst, vondt i magen, luft i magen, kvalm når jeg luktet yoghurt, selvom jeg hadde spist en boks selv. I dag føles magen bare oppblåst! Jeg merket også noe på humøret. Stakkars kjære samboer. ;-) Jeg har prøvd å være bevisst på endringer i kroppen, og i går, som jeg tror er min eggløsningsdag, så merket jeg altså dette. Noen som tror jeg kan ha merket noe til at feks. befruktning eller annet? Jeg vil da være ca 3 uker på vei(siden man regner fra siste mens).
svirrehodet Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 alt er mulig, men det kan like gjerne være ønsketenkning som alt annet.. eneste som kan gi deg svaret for sikkert er nok en test gitt...
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Vennina mi følte seg stappa mett fra eggløsnings dagen og luft i magen. Jeg får metall smakk i munnen rund 4 uker på veg.
Veslaa Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Dagen i dag er preget av å være sinna som en lemmen.. :-S Lurer på om det kalles humørsvigninger.. Det er iallefall det min kjære sier, mens han ler godt av meg hver gang jeg eksploderer. Lenge siden jeg har vært sånn, sist var når jeg gikk på p-pillene for nesten ett år siden... Greia er nok at jeg egentlig ikke bare ønsketenker, fordi det var egentlig ikke veldig planlagt. Altså, jeg har ønsket og drømt om, men min kjære har sagt vi skal vente vente og vente, men plutselig droppet han det å hoppe av i svingen, og sa etterpå at det føltes veldig riktig der og da, og at dersom ett barn er på vei blir han bare glad. Jeg derimot hadde sett for meg at det var iallefall 6 mnd- 1 år til han i det hele tatt ville prøve, så for meg er det skrekkblandet glede. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå