Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 trenger masse inspirasjon, for i år har jeg ikke peiling
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Signerer her jeg også... Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til samboeren min.. Vi var egentlig enige om å kjøpe en ting ilag, f.eks ny tv eller seng, men nå har han plutselig kommet på at det blir for kjedelig... Så nå må jeg finne på noe å gi han...huff...:/
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Mannen i huset skal få treningstøy. Han trener masse fra før av da. Ville ikke kjøpt det til en som ikke trener fra før, fordi de kan ta det negativt. Vet ikke helt hva 2 åringen vår skal kjøpe til ham (;P) men får sjekke denne tråden seinere med håp om brukbare tips:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Playstation3. =) Men det er kombinert julegave og 30årsgave.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Har litt dårlig råd, så i år blir det pulekuponger.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Samboeren min har ps 3, så det kjøper jeg ikke.. han ønsker seg øl-tappekran, men det synes jeg er utrolig tåpelig...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Skal gi han Bose earphones, det vet jeg han onsker seg ; )
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Tenkte å kjøpe GPS. Er møkklei av at vi kjører feil, å at han nekter å spørre noen om veien. Kjører heller 1 time rundt, gate etter gate. Tips til din kjære er jo litt vanskelig å si, vet jo ikke hva slags interesser han har. Liker han å gå på med klokke, armbånd o.l. Mye fint å kjøpe der. Parfyme? Ting til bilen? Klær han trenger eller har lyst på? Ny lommebok? Spill til PS3? Ny mobil? Har du spurt han? Spør om han vil sette opp en liste. Men når jeg tenker meg om så hadde jeg aldri fått en liste av min kjære. Han hadde bare sagt: hææ..nei hakke peil. hehe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Hvilken modell da? Har lyst til å gi det til kjæresten min også.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Lommebok! Takk for tipset, det trenger han. Jeg er så dårlig på sånne gaver... Før har han fått Ipod Klær hmm.. har gått mye i klær... Forslag: Kanskje gavekort på massasje på spa Bestille en helgetur og ha fiksa barnevakt Konsertbilletter (disse tre har jo fordelen med at vi må jo være med:))
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Meg selv med sløyfe på - slår aldri feil!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Vet ikke hva modellen heter, men det er de store som er "utenpaa", ikke inne i oeret, hvis du skjonner hva jeg mener...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 I år har jeg tenkt å kjøpe en ny vinter jakke til ham ) Det trengs!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk for gode (og morsome;)) tips. Før har jeg gitt han klær, psp, ps3 spill ol. er litt lei av å være den som gir han de "kjedelige" elektroniske tingene, selv om det kanskje er det han har lyst på. Har spurt han, men han er suuupertreg.. sier han ikke kommer på noe. Det han har nevnt før er guitarhero, men det har jeg egentlig ikke såå lyst til å kjøpe:P Tenker litt å bestille tur til london for oss 3 til våren. Men det kan jo bli ganske dyrt, så må se det ann litt. Tar gjerne imot flere forslag.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 hei NN 14:54 det med spa vet jeg ikke helt, han har sagt det sikkert er godt, men ikke noe som man trenger bruke penger på for hans del, hehe. Konserter er ikke jeg noe glad i, da må det være en bilett til han og noen venner el noe sånt. Når det gjelder tur har jeg kjempelyst til det. Eneste er at babyen vår er bare 4mnd nå, hvordan blir det da om vi reiser bort en helg når hun f.eks er 8 mnd og jeg fremdeles ammer? tenk litt på dette.. enten må vi ta hun med.. eller`?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 Et kurs:) Språkkurs Ridekurs Dykkerkurs eller noe annet som du vet han hadde likt, men kanskje ikke tankt så mye på. Det er alltid gøy og kaste seg uti noe litt ukjent:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 Av barna skal han forresten få en håndlaget kalender med masse fine bilder i:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 Be ham skrive en liste med alt det han ønsker se;) Det gjør jeg vært eneste år så vet jeg at han får noe han ønsker seg, å så gir jeg ham en liten ting i tillegg som hjertesjokolade eller noe, bare sånn siden jeg er kjæresten hans:=)
Tweak Skrevet 12. november 2008 #19 Skrevet 12. november 2008 Vel, jeg vet ikke om jeg faktisk får tak i det, men jeg har lyst til å få tak i billetter til Jeff Dunham som skal opptre i Norge en gang til våren. Samboeren min er Jeff Dunham fan og ville blitt veldig glad, og det hadde vært fint med en liten tur bare oss to. Opptredenen er jo i Oslo og vi må fly dit og overnatte. Men så er det bare det at det hverken er satt noen dato eller lagt ut noen billetter enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå