* vannmamma * Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Minner om morgendagens trilletur i Frognerparken. Vi møtes ved hovedinngangen kl 12. Håper så mange som mulig kommer!
Jannec2 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Kan desverre ikke komme, men satser på en trilletur til før vi svinger oss på julebordet ;o) NB! Bare husk å gi meg beskjed i goooood tid hvis noen avbestiller. Senest mandag. Foreløpig er det kun en som har avbestilt. Så nå er vi 18 ;o) Kos dere i morgen Håper det kommer flere nye på turene våre. det er jo så koselig.;o)
Solemio + 2 i magen Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Vi kommer! Sjekket på Yr, og det ser ut som været blir strålende også.
cammis80 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Heisann! Vi kan ikke komme i morgen, men er sikkert med neste gang:) Så har det akkurat kommet noe i veien for julebordet, er skikkelig lei meg for det.. men håper å se dere igjen neste uke før alle dere skal på julebord!!
Oslo-71 modell Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Vi kommer desverre ikke. Nicolai har fått vannkopper nå, og Andrea en virusinfeksjon har har hatt 40 i feber i to døgn. Jeg har fått mamma hit fra Kr.sand og det er deilig! Temmelig lei av sykdom nå, men regner med at om en ukes tid er vi friske og raske alle tre:-)))
bøllefrøene Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Jeg kommer.. lar faktsik gutta bli hjemme med pappan denne gangen..så nå kan jeg hjelpe de som trenger det!! pappan trenger jo trening før jeg skal begynne å jobbe 50 prosent fra mandag av. tar også med en venninne som har gutter på 9 mnd. trillet med moden mamma i stad og hun kommer også i morgen..
Pluttiplutt Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg kommer ikke, er helt utslitt om dagen..skulle ha dratt i en begravelse i morgen og(naboen gikk bort på fredag). jeg ikke tror jeg orker å gå dit heller. Har dårlig samvittighet når jeg ikke orker kjenner jeg. for jeg burde jo orke er tanken..men jeg har ikke lyst til å sitte og gråte jeg..griner jo for ingenting om dagen. meeen JULEBORD....dit kommer jeg om jeg så skal ta taxi frem og tilbake..tror jammen jeg skal unne meg et lite glass med vin og jeg, selv om jeg må hjem for å amme i 23 tiden. gleder gleder gleder meg. Håper dere får strålende sol. Kos dere på tur
mangoo Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg må bare igjen si at jeg beundrer dere som kommer dere ut på trilleturer!! Her er jeg fortsatt så innmari sliten, masse oppe om natten og div. forkjølelser hele tiden. Jeg er så trøtt. Og nå spiser også guttene grøt om dagen. Hvordan klarer dere å få matet to på trilletur og cafe?? Jeg har bare ikke orket tanken på å dra med alle greiene ut. Gleder meg til litt overskudd kommer tilbake. Kos dere mye på tur i finværet! Jeg kommer i hvertfall på julebord. Det skal jeg få til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå