Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Fant slike poser til å pakke inn gavene i på Nille. Veldig greit. Slipper å pakke inn hver enkelt gave.. Fant også på Nille slike nissegutter og nissejenter sett, så skal pakke inn det en dag så skal vi ha jule verksted..
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg kjøpte en kalender og kjøpte filt, så lagte jeg 24 røde tøffler. Veldig greit, slipper også å pakke det inn. Legger bare tingene oppi der og fester de i ringene med gavebånd.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 *smarte* dere er...)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Takk føler meg kjempe "smart" hehe:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 De har slike poser på europris også, har brukt det de 2 siste åra. Føler meg treig nå, jeg har jo ikke funnet ut hva jeg har og hva jeg må kjøpe til kalenderen. Har kjøpt endel hårstrikker og slikt som lillemor elsker å få. Skal kjøpe et legobyggesett til eldste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå